Užmigti be vaistų

Daugelis žmonių skundžiasi miego sutrikimais: ilgai negali užmingti, anksti pabunda ir neužmiega. Tai gali būti susiję su daugeliu faktorių:

Žmogus dirba pamainomis
Vakarais ilgai žiūri televizorių, „sėdi“ prie kompiuterio, skaito prieš miegą knygas ar laikraščius, kurie įaudrina žmogaus vaizduotę ir nesukelia teigiamų emocijų
Vakare valgo maistą, kuris veikia stimuliuojančiai

Viso to pasekoje žmogus gulasi į lovą apie 12 val. ir dar vėliau. Dėl to galėtume kaltinti išradimus, kurie veda žmogų į pražutį (ankstyvą senatvę, įvairias ligas). Viskas prasidėjo nuo eliktrifikacijos. Pati motina gamta pasirūpino tuo, kad žmogus gyvendamas jos prieglobstyje būtų sveikas ir laimingas.
Dėl ko svarbu laiku atsigulti?

Žmogus turėtų eiti miegoti ne vėliau 21 – 22 val. (gyvenant sociumo sąlygomis). Mokslo įrodyta, kad gilaus miego fazėje, kuri būna iki vidurnakčio aktyviai sintetinamas melatoninas. Melatoninas sintetinamas konkorėžinėje liaukoje, kepenyse, žarnyne, tulžies puslėje, užkrūčio liaukoje, kiaušidėse… Ne konkorėžinėje liaukoje pagamintas melatoninas naudojamas toje vietoje, kur jis pagaminamas. Melatonino sintezei įtakos turi šviesa. Taigi išradus elektros apšvietimą ir sutrikdžius organizmo biologinį laikrodį padaugėjo įvairių ligų, nes šviesa naktį neleidžia gaminti pakankamo kiekio melatonino, o taip pat padidėja prolaktino gamyba. Pastarasis svarbus vaisingumui, erekcijai, menstruacinio ciklo sureguliavimui, kaulinio audinio tankiui, širdies ir kraujagyslių sistemai. Padidėjus prolaktino koncentracijai kraujyje gali vystytis atero sklerozė, osteoporozė, nevaisingumas… Taip pat melatoninas yra stiprus antioksidantas, neautralizuojantis hidroksilo ir peroksido radikalus. Kitais žodžiais tariant melatoninas stabdo ląstelių senėjimą ir vėžinių susirgimų vystymąsi.

Ajurveda teigia, kad žmogus turi laikytis dienos rėžimo. Gulantis miegoti 21 – 22 val. vakaro žmogus natūraliai apsirūpins, kad jo organizme būtų sintetinamas melatoninas. Jis bus sveikesnis: stiprės imunitetas, atsistatys endokrininė sistema, pailsės ir atsipalaiduos raumenys, nervų sistema. Taigi jums nereikės naudoti vaizdų, kad atsistatytų visos anksčiau minėtos funkcijos. Daugeliui nereikės vartoti migdomųjų vaistų.

Paprasčiausia priemonė, kurią galite naudoti miegui pagerinti vakare (prieš miegą) išgerti stiklinę karšto pieno, į kurį įberiate muskato riešuto miltelių, arba jį šildydami įdedate keletą kvepiančių pipirų ir gvazdikėlių. Pieną reikėtų ne užvirinti, o pakaitinti kol pradės kilti putos (kad nesuirtų baltymai). Po to jį papilstome iš vieno indo į kitą (kad daugiau įsisotintų deguonį). Pieną pasaldome medumi. Išgerto pieno kiekis gali būti įvairus: nuo kelių arbatinių šaukštelių iki kelių stiklinių. Jei ryte pastebėsime, kad padaugėjo gleivių, tai rodo, kad pieno gerti reikėtų mažiau. Pagal ajurvedą nakties metu mus veikia mėnulio energija. Pienas ilgai išbūna virškinimo trakte (pienas taip pat turi mėnulio energijos). Dėl to išgėręs šilto pieno žmogus apsnūsta, užsinori miego.

Taip pat svarbu nuo 18 val. vakaro nebežiūrėti televizoriaus, nebegauti iš šalies informacijos, kuri sukelia žmogui stresą, baimę, nepasitenkinimą. Po darbo grįžęs žmogus pirmiausiai turi išsimaudinti po šiltu dušu (šiltu vandeniu aplieti ir galvą. Moterims ant galvos užsidėti maišelį, kad nesušlaptų plaukai). Tie kurie valgo vakarienę turėtų nebevalgyti grūdinio maisto, mėsos, žuvies, žalių vaisių (grūdinis maistas, mėsa, žuvis nebebus suvirškintas ir žarnyne kaupsis toksinai – ama. Žali vaisiai vakare netinka, nes veikia stimuliuojančiai, o tai apsunkins užmigimą). Vakaro valandos tur būti skiriamos bendravimui su šeima, šventraščių skaitymui ( jeigu žmogus tikintis).

Taip pat galite išbandyti refrekso terapiją. Sumalame kvepiančių pipirų ir gvazdikėlių. Viso reikės 4 arbatinių šaukštelių maltų kvepiančių pipirų ir gvazdikėlių, po vieną arbatinį šaukštelį vienai apyrankei. Viso reikia 4 apyrankių. Jos dedamos ant abiejų rankų (riešo srityje) ir abiejų kojų (kulkšnelių srityje). Mišinys turi būti uždėtas ant rakų ir kojų iš nagų pusės. Apyrankėm pagaminti galima panaudoti medvilninę medžiagą arba pakavimo plevelę. Apyrankės dedamos prieš miegą.

Moteris raminančiai veikia perlų karoliai. Juos reikėtų nešioti prieš miegą.

Išbandykite minėtus pasiūlymus daugeliui iš jūsų jie tikrai pagerins miego kokybę. Linkiu jums laimės.

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *